Ford Mustang Mach 1 V8: když GT nestačí
V návaznosti na souboj s Chevroletem a Pontiacem vytáhl v sedmdesátých letech Ford do boje se zcela přepracovaným modelem Mustangu. Dosavadní výkonové označení „GT“ už nestačilo, plnotučná V8 vyžadovala nejen úpravy v technické oblasti, ale i té marketingové – na svět se tak poprvé prodralo agresivní označení Mach 1. Ačkoliv v průběhu let vzniklo několik výkonových verzí tohoto pony car, mezi vyhledávané exempláře dodnes patří zejména motory o objemu 6.4 l (390 cu) a 7 l (428 cu).
Na voze jsme provedli částečnou renovaci v tomto rozsahu:
- oprava elektroinstalace
- částečné vyvaření karoserie (karoserie celkově v dobrém stavu, jednalo se o lokální zásahy)
- oprava přední nápravy – čepy, silentbloky
- nový startér
- výměna bočních okének (na voze nebyly originální) + výměna stahovacích mechanismů
- výměna všech zámků
- nový senzor tlaku oleje
- a další drobné dílčí úkony
Mach je celkově v dobrém stavu, zachovalý a má velmi pěkný interiér. Automatická převodovka řadí při zátěži v pořádku (nervózní je pouze v malých rychlostech-klasické u těchto vozů). Vůz doslova táhne jako lokomotiva! Jedná se o velmi zajímavou investiční záležitost, navíc s možností odpočtu DPH (cena bez DPH činí 1.239.587 CZK). K dispozici aktuální znalecký posudek a Marti Report.
Důležité prvky výbavy:
Kompletní seznam výbavy zašleme na vyžádání nebo ještě lépe předvedeme na místě při zkušební jízdě. Kontaktujte nás prostřednictvím níže uvedeného formuláře, telefonicky nebo e-mailem.