Luxus, styl a notná dávka emocí
Většina modelů Alfy Romeo často budí emoce vzhledem, nicméně u stošedesátšestky jsme se při správně zaškrtlých políčkách při objednávce dočkali pořádného přívalu dopaminu i při pohledu pod kapotu. Busso V6 od slavného italského konstruktéra Otavia Bussa je zkrátka uměleckým dílem. Mnozí z nás měli v pubertálním věku vyvěšený plakát motoru od tohoto virtuosa hned vedle polonahých modelek. Prostě tak trochu porno pro petrolheady.
„Kdyby se Němci spojili s Taliánama, vzniklo by fakt top auto“. Kolikrát jste tuto větu slyšeli? V hospodě, na ulici, při pokukování v autobazaru… Tak tady to máme-Alfa a Zender. Narážky na spojení Itala a Němce sice míří k tomu, že Němec má dělat techniku a Ital design, ale tady se to otočilo. Německý designér Zender navrhl velmi slušivý bodykit přímo pro model 166 a ukázal Italům, že i v chladném Německu umí auta posouvat po estetické stránce ještě o kousek dál. Dnes jsou vozy se Zender bodykitem v podstatě nesehnatelnou záležitostí. Lze jej samozřejmě ještě dokoupit, ale často stojí „raketu“.
Takže to shrneme: silný prémiový model Alfy Romeo s motorářským skvostem pod kapotou, fešný bodykit od Zender design a dávno zapomenutý mix radosti, euforie a nadšení promíchaný se špetkou nostalgie. Tohle auto není pro každého, vážně ne, ale jak řekl Jeremy Clarkson:„každý správný petrolhead musí ve svém životě vlastnit Alfu Romeo“. A věřte mi, tady vedle nešlápnete.
Vozidlo bylo v roce 2022 dovezeno ze Švýcarska s kompletní servisní historií. Vůz je vyjímečně zachovalý, nyní má v podstatě jen drobné kosmetické vady. Technicky naprosto v pořádku. Nebourané, bez koroze. V průběhu času jen lakované díly z kosmetických důvodů (kamínky, odřeniny…).
Důležité prvky výbavy:
Kompletní seznam výbavy zašleme na vyžádání nebo ještě lépe předvedeme na místě při zkušební jízdě. Kontaktujte nás prostřednictvím níže uvedeného formuláře, telefonicky nebo e-mailem.